Bosberg BSO

In onze school bevindt zich ook BSO 'het Buitenbos'. De buitenschoolse opvang start na schooltijd. Kinderen vanaf 4 jaar zijn welkom. Ook kinderen die niet op de Bosbergschool zitten mogen komen. De pedagogisch medewerkers die de leerkrachten in de middag ondersteunen, zijn na school werkzaam bij de BSO. We starten de BSO elke dag met wat drinken en lekkers, uiteraard verantwoord.

BSO 'het Buitenbos' is elke schooldag open van 14.00 uur tot 18.00 uur, ook in de schoolvakanties. Wij volgen de schoolvakanties van regio noord.

BSO pedagogsich beleid

De pedagogisch medewerkers zorgen voor een gevarieerd en uitdagend activiteitenprogramma. Er is veel tijd en ruimte voor buitenactiviteiten; lekker spelen of bijvoorbeeld een uitstapje naar het nabijgelegen bos. Natuurlijk is er ook tijd om gewoon even lekker te ‘chillen’ op de bank of een van de aangeboden activiteiten of workshops te volgen.

We vinden het belangrijk dat er een doorgaande verbinding is tussen de verschillende disciplines in ons gebouw. We werken hiervoor nauw samen Stichting Eigen & Wijzer.

Peuteropvang

Peuteropvang Kabouterbos biedt kinderopvang voor kinderen van 2 tot 4 jaar oud op dinsdag en donderdag van 8.30 uur tot 14.00 uur. Bij voldoende interesse voor een derde dag gaan we nog een extra dag open. Ook bij onze peuteropvang staat de ontwikkeling van het kind centraal. Door hen uit te dagen te ontdekken, te proberen en (samen) te spelen stimuleren wij de algehele ontwikkeling. Waarbij ieder kind eigen kan zijn en wijzer kan groeien.

Via deze link vindt u meer informatie en kunt u eventueel inschrijven.